Drobečková navigace

CAS 25/6400 S3R T815 HBO 207

Jedná se o původně vojenský valník 6 x 6, který byl v roce 1995 odkoupen obcí Zastávka a ve firmě SEHAT Poříčany byla zadána výroba požární nástavby dle představ členů jednotky SDH Zastávka. V roce 1996 byla přestavba ukončena a vozidlo bylo předáno do služeb JSDH Zastávka a to jako speciální cisternový automobil – lesní speciál, s výbavou odpovídající standardním cisternovým automobilovým stříkačkám. V roce 2005 bylo provedeno vyhliníkování nástavby a nástavba byla i částečně předělána podle aktuálních potřeb jednotky. Vyhliníkování nástavby prováděla firma KOMET Pečky a ostatní úpravy si již dělali členové jednotky sami. V roce 2012 proběhla kompletní repase automobilu firmou IVACAR Ivančice, která se týkala výměny nádrže, zhotovení nové nástavby a nového laku. Během těchto oprav byl zabudován do nástavby teleskopický osvětlovací stožár a elektrocentrála. V současné době vozidlo vyjíždí ve většině případů jako 2. vůz. Vozidlo je používáno převážně k likvidacím požárů v regionu. Zejména u lesních požárů se projevuje kvalita a využitelnost podvozku, který zajišťuje vysokou prostupnost terénem.

  • výkon motoru: 235 kW při 2200ot/min
  • objem motoru: 19 000 ccm
  • počet válců: 12 do V
  • max. rychlost: 80 km/h
  • celková hmotnost (s vodou): 21 500 kg
  • délka: 8 100 mm
  • šířka: 2 500 mm
  • výška: 3 030 mm
  • nádrž na vodu: 6 400 l

  • rampa: Holomý VSK 024 F BbSbB
  • siréna: Holomý AZJ 530A/CO
  • přední výstražná světla: 4x SoundOff Signal Predator2 Dual
  • zadní výstražná světla: 2x SoundOff Signal Predator2 Dual, maják VMM B 024 F
  • sváděcí alej: 6ti prvková alej AL6-10